07 March 2011

ARTIS PAS


Assalamualaikum,

Salam kepada pembaca, jika di amati bekas artis yang menyertai PAS ni air mukanya kepana gelap gelita macam sumbu pelita  yer???. Saya pun tak tau  kenapa la bila dulu semasa menjadi artis mereka ni mungkin banyak buat dosa kot tetapi bila dah jadi ahli PAS seolah-olah mereka ni dah betul semuanya. 
PAKAI CELAK MACAM AL ARQAM


Pada anggapan saya cukup senang kerana mereka yang sedemikian mungkin artis yang kecewa sebab lambat menjadi kaya raya..Justeru, bila dah menyertai PAS tu janganlah nak berlagak alim sangat kerana semua tahu mana yang baik dan mana yang buruk.


Artikel berkait

3 comments:

  1. saya nak bicara tentang kes dna. kenapa anwar takut. kalau nak menegakan kebenaran beri sajalah sampel dna. anwar kata bn nak tumbangkan melalui dubur saiful. kenapa gatai sangat nak balun pungkuk saiful. tak serik serik dia ni. nak jadi perdana menteri konon podah.....

    ReplyDelete
  2. SALAM BOB LOKMAN..BAGUS DENGAN PERUBAHAN ANDA UNTUK MEMILIH KE JALAN ISLAM...TETAPI SAYA AGAK KECEWA DENGAN ANDA. KERANA ANDA TERSILAP JALAN KEBENARAN..SEANDAINYA ANDA INGIN BERUNBAH KEPADA CARA HIDUP ISLAM YANG SEBENARNYA..JAUHI LAH MENGEJI MENGATA ORANG LAIN..ISLAM MELARANG UMATNYA MENGEJI DAN MENGATA ORANG LAIN..SO ANDA HARUS PIKIR ADAKAH BENAR DENGAN MENYERTAI PAS KEHIDUPAN ANDA AKAN BERUBAH LEBIH BAIK..(CINTA KEPADA ALLAH LEBIH BAIK DARI SEGALANYA) IKHLAS DARI SAUDARA SEISLAM MU..

    ReplyDelete