17 May 2011

Anwar ke luar negara tanpa Wan Azizah

Percutian ke luar negara melibatkan Anwar Ibrahim, Cikgu Bard dan Shamsul Iskandar ke luar negara kini menjadi tanda tanya seribu persoalan. Alasan Anwar ke sana adalah semata-mata ingin mencari jalan penyelesaian terbaik ekoran perbalahan yang timbul melibatkan Cikgu Bard dan Shamsul Iskandar.


Agak hairan, kenapa Anwar tidak membawa sekali Wan Azizah ke luar negara sedangkan selama ini, Wan Azizah adalah satu-satunya wanita yang sanggup mempertahankan Anwar habis-habisan daripada tekanan politik yang begitu kuat dihadapi oleh Anwar.

Apa motif sebenar Anwar meninggalkan Wan Azizah di Malaysia tanpa membawanya sekali. Tekanan perasaan yang dialami oleH Wan Azizah begitu hebat sejak timbulnya isu yang mengaitkan Anwar Ibrahim dengan video seks bersama pelacur Cina.

Dalam hal ini, Anwar dilihat langsung tidak meikirkan soal perasaan Azizah yang selama ini tetap bersama dengan Anwar dalam apa jua keadaan sekalipun. Mungkin ada sesuatu yang 'rahsia' ingin dibincangkan di luar negara tanpa melibatkan isterinya Wan Azizah.

Artikel berkait

No comments:

Post a Comment