16 March 2011

N Gobalakrisnan Saman Saifuddin Nasution RM12 juta

Salam untuk semua..tidak terkejut bagi saya apabila mendengar N Gobalakrisnan telah menyaman Saifudin Nasution RM12 juta bagi mempertahankan dirinya atas dakwaan telah dibeli oleh kerajaan pimpinan BN untuk keluar parti PKR beberapa bulan yang lalu. Sebenarnya apa yang dilakukan oleh N Gobalakrisnan itu betul dan begitulah sebalik kepada si Saifuuddin ni yang masih setia dan kekal bersama si Anwar Ibrahim al malaun penipu rakyat. Adakah Saifudin tidak berasa malu kepada N Gobala dari kaum India yang keluar meninggalkan parti PKR dan menjadi bebas sedangkan Saifuddin masih belum bertindak sedemikian. 
 
 Mereka sudah tahu bahawa si Anwar ni memang ligat dan licik dalam pentas politik tetapi masih memberi kepercayaan yang sememangnya tiada kesudahan. Jika kita rujuk kepada kenyataan Saifudin yang mengatakan bahawa semua pemimpin PKR yang keluar parti dan menjadi bebas adalah dibeli oleh kerajaan. Bagi saya ini adalah karut kerana saya percaya dan yakin kerelaan saudara YB ZULKIFLI NORDIN yang keluar adalah disebabkan tidak tahan dengan penyelewengan dan salah guna kuasa di dalam pimpinan PKR. 
 
Apakah rakyat yang setia kepada PKR tidak sedar akan hakikat ini dan mereka seolah olah dirantai oleh Anwar dengan menggunakan 'rantai hantu' yang tidak boleh keluar dari PKR ???. Apapun itulah hakikatnya di dalam pentas PKR yang sekarang ini sudah haru biru ibarat 'retak menanti belah' atau 'telur dihujung tanduk'  menunggu masa untuk rebah ke bumi. 
 
Saya juga pernah membaca artikel pasal Saifuddin ni bercakap soal APCO yang mendakwa mempunyai semua dokumen perjanjian kerajaan dengan syarikat APCO yang kononnya kerajaan lebih rela berurusan dengan syarikat dari negara Israel berbanding dengan negara negara lain yang masih berdaya saing dalam bidang teknikal khususnya dalam industri teknologi maklumat. Sampaikan semua dokumen dokumen yang dibuat oleh kerajaan ada dalam tangannya. Kadang kadang terfikir juga saya adakah dalam ramai-ramai yang terlibat dengan perjanjian itu menjadi 'talam dua muka'. 
 
Sementara itu, dalam kes N Gobala ini, Saifuddin juga turut mendedahkan ada bukti kukuh bahawa N Gobala telah dibeli oleh kerajaan supaya meninggalkan PKR di mana mendakwa mempunyai salinan cek secara tunai. Kadangkala timbul tanda tanya siapakah sebenarnya Saifuddin ni??? Boleh dikatakan semua dia tahu dan mempunyai semua bukti dalam semua hal. Apapun terpulang kepada  semua pembaca untuk menilai sejauh mana kebenarannya dan saya juga berkesempatan untuk mengupload video kenyataan Safuddin mengenai dakwaannya ke atas N Gobala yang dikatakan telah dibeli oleh kerajaan untuk keluar dari PKR dan menjadi parti bebas. Wasalam.
 
 

Artikel berkait

1 comment:

  1. saifudin pun kaki buntut patut membela mati matian batang anwar. semua ahli pkr kaki pungkuk kut....patut lah mereka ni buat buat tak percaya anwar kaki hisap batang, konkek pungkuk orang dan melayan pelacur. anwar ini mati masuk neraka lah engkau.......bertaubat lah ooi orang pakatan rakyat

    ReplyDelete