21 March 2011

Video Seks Anwar dengan Gadis Cina???

Cerita pasal Anwar ni aku pun tak tahan la asyik dok glamour jer dia ni berbanding dengan orang lain, terbaru kecoh pula cakap pasal hubungan seks anwar dengan gadis cina ball di sebuah hotel di kuala lumpur beberapa bulan yang lalu. Bagi aku, senag jer memang jenis lelaki macam anwar ni ni nafsu dia besar tak kira dia tu lelaki atau pompuan janji puas yopp.

Aku dah dapat inform yang video si anwar melakukan seks dengan gadis cina akan di pasarkan di pasaran tak lama lagi, nasibla citer Merong Mahawangsa dah ditayangkan di pawagam, kalau tak habisla citer tu coz ramai orang akan berpusu pusus di panggung wayang nak tgok citer seks anwar . Malaysia kini pun satu hal kalau orang dia kena, senyap jer buat taj tau nak tutup aib sedangkan memang orang tu dah buat, tapi kalau pemimpin BN yang kena, seantero dunia akan disebarkan kononnya pemimpin bn terlibat dengan skandal dan moral.

Dengar citer banyak minit gak la video seks itu dirakam dan boleh di buat koleksi bagi sesiapa yang berminat sebab nak dapat peluang macam ni bukannya senang yopp bertahun tahun mengembara baru dapat satu, yang paling uhmm lagi tu.

Jadi disini aku nak bagitau , korang pemimpin PR tak payah nak berlagak alim dan baik sangat sebab apa yang korang buat tu, Tuhan nampak dan tunggu masa je nak pecah tembelang. Samala dengan pemimpin PAS yang lain  yang selama ini dok berlagak alim pandai baca Quran tapi akhlak macam hampas kelapa, bagi makan kat ayam di ladang.  

Artikel berkait

6 comments:

  1. anwar ni dah le dah tua, masih tak insaf2 lagi! semua orang dah muak dgn berita2 begini! bila la nak insaf org tua nie..???

    ReplyDelete
  2. jenis muka tak tau malula kalau betul terlibat kerana selama ini asyik dok melihat aib orang lain at last kena batang hidung sendiri . Itulah namanya balasan di atas apa yang kita buat selama ini dengan cara menipu rakyat.

    ReplyDelete
  3. Apa yang berlaku ada hikmahnya semoga menjadi pengajaran kepada pemimpin yang lain supaya pandai menjaga mulut jangan asyik dok mengutuk dan mencaci pemimpin kerajaan tanpa bukti.
    BORING DENGAR KISAH HIDUP ANWAR..

    ReplyDelete
  4. hampeh punya anwar, dulu always sokong si mamat ni nak jadi pemimpin tapi dah mula rasa was was sebab macam2 hal yang media dok kepoh pasal dia ni. Kalau betul kesian la anak bini dia nak letak muka kat mana oiii. malu besor

    ReplyDelete
  5. Kita tengok la ceritanya nanti. Elok juga dedah sepenuhnya, biar lebai sekerat yang ada terlibat dgn perkara macam ni menggigil juga. Kalau dalam ceramah dok hentam orang lain saja terutama pemerintah.Wak sir percaya rakan karib lebai2 dah sedia dgn senjata mereka jika permintaan mereka tidak dilayan. Awaslah nanti.

    Wak Sir, IPOH

    ReplyDelete
  6. kepada sesiapa yang masih lagi setia kepada anwar ni bertaubatlah cepat sebelum terlambat. Fikir sebaik mungki pemimpin yang kita sokong. ANTI JUMUD

    ReplyDelete