24 March 2011

Rahim Tamby Chik pula didakwa Cuba Merasuah???

Bila dah terdesak macam macam cerita akan direka oleh pembangkang untuk menutup keaiban diri sendiri. Seperti kes AP Sungai Petani yang mendakwa kononnya ingin dirasuah oleh Tan Sri RAHIM berhubung isu video klip seks seorang pemimpin pembangkang.

Saya percaya hari ini ramai yang tidak berpuas hati tentang pendedahan ini dandapat cerita ada yang berdoa supaya dilaknat ketiga tiga yang menggelarkan diri mereka Datuk 'T'.

Apapun, nasib tidak menyebelahi mereka terutama PAS, dan PKR yang sentiasa berdoa untuk membinasakan pemimpin UMNO tetapi akhirnya kena pada batang hidung sendiri. Satu persatu timbul pelbagai isu yang jelasnya isu  melibatkan soal  maruah seorang pemimpin.

Tak ke bodoh namanya tu!!!

Allah maha kaya dan adil kepada hambanya, dan setiap kelakuan buruk dan bermuka muka  dengan menggunakan ayat suci Quran bagi tujuan mendapatkan kuasa dan kepentingan peribadi, isnsyaAllah akan di tunjukkan siapa yang benar dan salah???

Si ahli PAS dan PKR ni asyik mendakwa perkara ini sebagai sandiwara dan komplot yang dicetuskan oleh pemimpin UMNO. Cuba sedar diri dan muhasabah apa yang kita buat selama ini betul betul mengikut kehendak Allah SWT atau tidak?? Atau cuba meraih simpati rakyat??

Memang kena bertaubatla puak puak yang masih tidak dapat menerima ketentuan Allah di atas setiap perkara yang berlaku..

Amien..

Artikel berkait

3 comments:

  1. Itulah petanda dunia akhir zaman yang mengaku ulamak asyik menjaja ayat suci Al Quran sedangkan dalam hati mereka terlalu busuk, lebih busuk daripada bangkai haiwan.

    ReplyDelete
  2. semua yang betul dan baik tu pkr dan pas je dalam dunia ni, yang lain semua tak betul. Padahal kaki temberang rakyat pas dan pkr di negara kita ni. Takkan sokongnya parti diorang ni sebab tak yakin dengan negara republik Anwar kontol

    ReplyDelete
  3. dok reti nak kabo doh kena wat gi wad sakit jiwa, buleh perubat. (MAT PAKA)

    ReplyDelete